Statistics Statistics
14120
Online User Online1
Today Today5
Yesterday Yesterday1
ThisMonth This Month100
LastMonth Last Month128
ThisYear This Year417
LastYear Last Year2,254

3541101 หลักการตลาด (Principles  of  Marketing)

คำอธิบายรายวิชา (crouse description)

        แนวคิด ทฤษฎีการตลาด สภาพแวดล้อมทางการตลาด ระบบข้อมูลการตลาด การแบ่งส่วนการตลาดและการเลือกตลาดเป้าหมาย พฤติกรรมผู้บริโภค ส่วนประสมการตลาด ซึ่งประกอบด้วยผลิตภัณฑ์ ราคา การจัดจำหน่าย และการส่งเสริมการตลาด และการปรับไปใช้ในการดำเนินธุรกิจ

        Marketing concepts and theories, marketing environment, marketing information system, market segmentation and selecting target markets, consumer behavior, marketing mix that composed of product, price, place/distribution and promotion and also deployed to business operations