หน้าหลัก (Home)
ประวัติ (Profile)
รายวิชาที่รับผิดชอบ (Course responsible)
หลักการตลาด (Principles of Marketing)
มคอ.3 (TQF)
chapter 1 Introduction
chapter 2 Marketing Environment
chapter 3 Marketing Information
chapter 4 Market Segmentation
chapter 5 Buyer Behavior
chapter 6 Product
chapter 7 Price
chapter 8 Distribution
chapter 9 Promotion
chapter 10 Adaptation
การบริหารการขาย (Sales Management)
มคอ.3 (TQF)
การจัดการการตลาดบริการ (Service Marketing Management)
มคอ.3 (TQF)
สัมมนาทางการตลาด (Seminar on Marketing)
มคอ.3 (TQF)
การเตรียมฝึกประสบการณ์วิชาชีพการตลาด (Pre - practicum in Marketing)
มคอ.4 (TQF)
ติดต่ออาจารย์ (Contact Us)
กิจกรรม (Activities)
ทัศนศึกษา (Field Trips)
กิจกรรมอื่น (Other Activities)
Statistics
User Online
1
Today
2
Yesterday
1
This Month
97
Last Month
128
This Year
414
Last Year
2,254
chapter 1 Introduction